27 Temmuz 2016 Çarşamba

Cadı Avcısı // Virginia Boecker





Virginiacığıma iletmenizi rica ettiğim bir şey var  ya da yabancı yayınlarına ; ikinci kitap ne zaman çıkacak ? 
Eğer çıkmadıysa neden çıkmıyor eğer çıktıysa çok fazla dalga geçmeyin benimle bu atarım için...

Vallahi cidden son günlerde okuduğum en iyi serilerdendi diyebilirim,özlemişim he böyle cadılı büyülü kitapları okumayı,hele de böyle orta çağda  falan geçerse de değmeyin keyfime eh araya aşkı da katıyoruz tabii ki çok şükella bir kitap oluyor. Kitap zaten kapağı ile gönülleri fethediyor.Karşı koyabilen var mı aramızda ? Evet ben de yok diye düşünmüştüm.

Konusu ise gayet egzantrik
Kızımız bir cadı avcısı taa ki cebinde büyücü otları ile yakalanana kadar yani.. Gerisi zaten efsane..
Düşünsene hem cadı avcısısın hem de kehanette lanetlenen bir büyücüyü sadece sen kurtarabiliyorsun.. Daha da bombası ver senin avcı olman için ağzına eden kişi de.. Neyse çok anlatmayayım ben...

kitap tanıtımında gayet konu belli işe kızımız yüce büyücü reformist Nicholas'ı kurtarabilecek tek kişi,bunu da 5 yaşındaki bir bücür söylüyor tabii işte o bu Nicho kızımızı ( adı gerçekten uzun o yüzden ikide bir Elizabeth yazamam esas kız işte ) alıyor hapishaneden kurtarıyor gerisi iyilik,güzellik,büyü,fiki fiki ah pardon sadece öpücük....

Ay bu arada yıllanmış Nicho esas oğlan değil o hikayemizin ulu önderi esas oglan John..
Şifacı John..

Kitaptaki favori karakterim açık ara Fifer'di.. O kızın her bir şeyine hayran kaldım. Atarları,cümleleri falan süperdi hele ki yavuklusu yakışıklı hortlakla olan muhabbetleri tam komedi.Büyücü de olsan kız milleti işte şüphelenmeye görsün bir şeyden.

Kitapla ilgili okuduğum yorumlarda sonunun Harry Pottervari bittiğini gördüm,bu kimine göre daha merak uyandırıcı kimine de rahatsız edici gelmiş,ben Harry Potter'in ne kitabını okuduğum ne de filmini izlediğim için Cadı Avcısı bana türünün en süper örneği gibi geldi.

Kalp 
Öpücük 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder